Nuffnang Ads

Showing posts with label Shawl. Show all posts
Showing posts with label Shawl. Show all posts

Wednesday, 5 June 2013

Start business :)

Assalamualaikum :')

Lama sangat tak update blog. ADA orang baca. haha
KBYE. 
Alhamdulillah aku dah start bussiness yg aku nak sangat-sangat buat tu
iaitu
buka kedai tudung / baju <3
hihiikk :p
Ok sekarang aku dah ada kedai kat Kenanga Wholesale City
Mai la singgah
Tingkat 5
Nama kedai La Nisa Boutique
tapi signboard kedai takda lagi Sedddihh!
haha
Yang rasa nak beli tudung secara borong tu meh la datang kedai :)
hihikk :p
  
OK.
Tu Je Nak Bagitau :)

Salam, 

Sunday, 18 March 2012

Vintage Flora Shawl

Assalamualaikum :)

Okay,hari saya nak tetiba tukar saya? ;p
Okay okay..today aku nak bukak kedai LOL
Actually, aku ada jual shawl dekat FB..
Vintage shawl :)


Ini contoh shawl :)

So if anyone interested , just click Flora Collections & tekan like!
Kat situ ada banyak pilihan..:)
Sekian :)